piątek, 29 sierpnia 2008

Przyjacielski stosunek do wszystkich pand...

Drogie Pandy,
Chciałam przypomnieć, że jednym z warunków otrzymania Nagrody Gold Award jest przyjazny stosunek do pozostałych pand.
Jest mi przykro odnajdywać później w nagrodzonych blogach takie niespodzianki typu "czarna lista" lub inne wulgarne epitety pod adresem innych.
Proszę nie zapominajcie o tym.
Właśnie to w jaki sposób odnosimy się do innych świadczy o nas samych.
Przyjazny stosunek stawiam na pierwszym miejscu, później kreatywność i interesujący materiał.
Pozdrawiam Wszystkich,
Tamaki

4 komentarze:

Serrina pisze...

Tamaki zgłosiłam ten blog do konkursu na najlepszy blog!

Anonimowy pisze...

A ja nie dostałem gold award :-( Mój blog to panfu-super-swiat.blog.onet.pl :-)

Mylove pisze...

Tamaki, a to się tyczy także do przyjacielskiego stosunku do Złotych Pand?
Mylove

RN pisze...

To się tyczy do :"wszystkich" czyli do złotych pand też...i na odwrót, a także do innych jakiś jeszcze sztucznych podziałów.