czwartek, 21 sierpnia 2008

Gold Award od Gazelli i xXxziomalkixXx :)



Jestem zaszczycona otrzymaniem Nagrody Gold Award
od pandy Gazelli i xXxziomalkixXx :)

Regulamin przyznawania nagród Gold Award:
1) Jeśli otrzymałeś Gold Award(nie wybieraj pandy, która Ci go ofiarowała),
wybierz 5 blogów, które uważasz, że zasługują na tę nagrodę:
oparte na ich:
przyjacielskim stosunku do wszystkich pand,
kreatywności
oraz interesującym materiale.

Zostaw wiadomość na ich blogach o tym, że dostali nagrodę. Dołącz swój link do Twojego bloga.

2) Podaj imię i link pandy, która przyznała Ci nagrodę, wtedy jej blog będzie bardziej odwiedzany.

3) Wstaw obrazek z tej strony Gold Award razem z linkiem (http://goldaward.blogspot.com/) w swoim blogu.

4) Wpisz następujący tekst: Jestem zaszczycony otrzymaniem Nagrody Gold Award od ...........

5) Opublikuj ten regulamin.
...................................................................................................................................
Chciałabym przekazać Nagrodę Gold Award kreatywnym twórcom blogów ukazujących krainę Panfu:

1. Piotrpl12 za wspaniały blog o Panfu i częste notatki.

2. Zero za ciekawe tematy i oryginalne fotki.

3. Lens99 za subiektywne ukazywanie wydarzeń w Panfu, dzięki czemu blog nabiera charakteru.

4. Ola za interesujące notatki i estetyczny wygląd blogu.


Numery przy wybranych pandach są tylko symboliczne, ponieważ,
każda z Nich jest Kimś wyjątkowym (nikt nie zajmuje miejsc).


Tamaki :)

6 komentarzy:

piotrpl12 pisze...

Cześć
Dostałaś odemnie nagrodę Gold Award
Mój blog to http://panfublogpanfublog.blogspot.com
pozdrawiam
piotrpl12

Zero pisze...

Jestem zaszczycony tą nagrodą xD "za ciekawe tematy i oryginalne zdjęcia"

RN pisze...

:)

Anonimowy pisze...

co ja mam teraz zrobi ć z ta nagrodą?skontaktuj sie ze mn ą na gg:12122636

Anonimowy pisze...

Wiadomoś od gieniuk do tamaki
co ja mam teraz zrobi ć z ta nagrodą?skontaktuj sie ze mn ą na gg:12122636

Anonimowy pisze...

Wiadomoś od gieniuk do tamaki
co ja mam teraz zrobi ć z ta nagrodą?skontaktuj sie ze mn ą na gg:12122636